Ők beszélnek

Bánki Sándor – DiVino

A márkázás, amikor jól működik és tömegeket ragad magával, mindig valamilyen ügy felkarolását jelenti. Egy olyan ügyét, ami a tulajdonos víziójának is része és amivel a vezető teljes személyiségével kitartóan és hitelesen képviselve azonosulni tud. A DiVino márka több, mint egy kereskedelmi sikersztori. A fiatal magyar borászok felkarolása és a minőségi magyar borok intelligens és stílusos fogyasztásának meghonosítása az új generáció körében a DiVino márkához fűződik. A DiVino márka a magyar borászat fenntartható fejlődését támogatja és a magyar fogyasztókat edukálja a borfogyasztás élményének közelebb hozásával. Hiszen valódi élvezet akkor lehetséges, ha értő tudásra épül.

Erdélyi Zsolt

Galácz Karolina – Y&R

A történetmesélés rövid története

Hordana-e Levi’s-t Homérosz és mit köszönhet David Droga Shakespeare-nek? Ki találta fel a történetmesélést? Van-e újdonság a storytellingben és hogy lehet jól csinálni? Milyen történetet mesél egy wobbler? A storytelling ma, holnap és azután.

Hannes Wirnsberger – DDB

“Brand positioning is over”
Consumers don’t stand still. Brand’s should’t either. Outsiders make business out of opportunities and not rules.

Kropkó Péter – Ironman
Csomor Tamás – FCBBUDAPEST

Kovács Zoltán – Isobar Budapest

Kőszegi András – BrandTrend

Health branding. Az egészségügy is már belépett a digitális korba, kiválóak az eszközök, de bonyolultak a rendszerek. A márkák igyekeznek kiszakadni a technológiai márka percepcióból. De ez csak azoknak sikerülhet, akik valóban megtalálják a saját értékeiket, ehhez van igazi sztorijuk is és ezt egyszerűen el tudják mondani. A Medistance az egészséggondozás kategória megteremtésével a Health Branding magyarországi példája, hogy egy felelős és hiteles “egészségmárka” lehet egyszerre iránymutató, izgalmas és inspiratív.

Marosi László – ügyvezető igazgató Meló-Diák

Többet akarsz. Employer branding.

A manapság jól csengő buzzworddé vált  employer branding kifejezés sok vállalatnál nem jelent többet csapatösszetartó incentive-eknél vagy dolgozói lojalitást erősítő programoknál. Különösen, amikor a pályakezdő y és z generáció tagjairól beszélünk, a vállalati márkával való azonosulás és a generációs gap áthidalása a munkavállaló és munkáltató között izgalmas kihívást jelent,  hiszen nagyvállalatok belső struktúrái és a közösségi létben felnövő fiatalok találnak egymásra. Ráadásul a munkáltatói márka nem külön márka, hanem a vállalati márkának egy vetülete.

Hogyan kerülhetnek egymáshoz közelebb a pályakezdő fiatalok és a vállalatok, mint munkáltatói márkák.

Orbán Szabolcs – TDK Life on Record

Hogyan éled újjá egy analóg ikon a digitális korban?

Digitális világ. Mindenkinek mást jelent. Vannak akik félnek tőle, vagy nem vesznek tudomást a létezéséről. Ez leginkább korosztály függő, de a „Z” generáció vérében már valószínűleg bitek (is) vannak, hogy magától értetődő könnyedséggel dekódolják azokat a számsorokból álló halmazokat, amelyek ma ott „áramlanak körülöttünk”, bármerre is megyünk.
A zene és tartalomfogyasztás örökre megváltozott.

Scott Morrison - Business Accelerator (Former Marketing & Commercial Director DIESEL)

In the post-recession era, leadership is more important than ever. There are too many managers in organisations, marshalling security, safe approaches and mediocre performance. What’s needed are leaders who can forge a pioneering way, engaging and empowering their organisations to look at this new world with excited, opportunity-filled eyes. Leaders who don’t subscribe to the old, traditional norms, looking at everything through the same tired old lens. They are brave, inspiring and totally tuned in to this new way of being and, once inside a business, they bring positive disruption that accelerates their business. ‘How to become an Accelerated Leader’ will open your eyes to the skills and traits of leaders in some of the world’s most culturally and creatively demanding organisations who accelerate their people and businesses to greatness.
Scott Morrison has over 20 years experience working with and in some of the world’s most creatively and commercially demanding brands. He has distilled his learnings and observations from places like Saatchi and Saatchi, Wieden and Kennedy, Nike, Diesel, Levi’s and Activision to coach businesses around the world on how to accelerate the leaders in their organisation and accelerate their overall performance. His clients include media, drinks, fashion and tech brands and he mentors, coaches and speaks all over the world. His most recent published work is in ‘Hacker Maker Teacher Thief’ a book about the future of advertising.

Szirmai Gergely - Hollywood Hírügynökség

Az internetes videózás terén az üzleti attitűd már nem a kispadon ül.

Hasonlóan a klasszikus, de öregedésben lévő médiaformátumokhoz, a modern audiovizuális tartalmak is saját üzletággá nőtték ki magukat. Ma már jócskán elkopott a “kiscicás videók gyűjtőhelye” címke, az internet ugyanolyan vállalati felépítést, marketing stratégiát és brand kezelést igényel, mint bármely területe a médiának. Mitől lesz “vírusos” egy videó? A titok nem a kismacskákban rejlik.

 

The Biebers koncert

the-biebers