Miért lett

Miért pop?

A pop-art tiltakozás a modern társadalom elidegenedettsége, a közhelyek uralma, az elcsépelt művészi formák ellen.

Miért Branding Popstars ?

A Branding Popstars tiltakozás a kommunikációs szakma elidegenedettsége, a közhelyek uralma és a valódi gondolatok kiforgatása ellen.

A Branding Popstars konferencia célja

A márkák ereje az eredeti gondolat és az érzelem. Ez a fogyasztókkal való kapcsolódás alapja. Tehát nem az újabb buzzword-ök, a mozgásban lévő média platformok követése a cél.

Az igazi fejlődés, ha megnézzük a dolgok valódi lényegét, és mindig újra és újra gondoljuk azokat. Tegyük a helyükre azokat a buzz-word-öket, amik  a marketing szakmát uralják.  A lényeg nem változott. Nem kell feltalálni a brandinget!

Igaz, hogy a  kommunikációs csatornák bővültek, a fogyasztók már maguk is alakíthatják a márkák sorsát  és együtt írhatják tovább egy-egy márka szappanoperáját. Ez újabb módokat ad a brandek és márkatartalmak újrafűzésére.

Maradjunk meg a DNS értékeinek megfelelő márkánál, alakítsuk a kapcsolatot a „ma” és „itt” fogyasztóival úgy, hogy mégis hagyjuk márkánkat organikusan fejlődni. Akik nap mint nap ezeket az újabb és újabb  utakat keresik,  ők beszélnek november 18-án, ők a mi  Branding Popstarjaink.