Értünk hozzá

BrandTrend konferenciák

Ezek az események már hatodik éve a fejlődni vágyók és a branding véleményvezérek találkozópontjai. Előadóink voltak hazai és nemzetközi szakemberek is, mint például Sas István, Sugár András, vagy Thomas Strerath az Ogilvy Németország ügyvezető igazgaatója és Miril Warty a Low Consultingtól Angliából.

A határok elmosódnak a klasszikus tudásalapú és a megosztott tartalmak között. Az élményszerű tudásátadást támogatva ma másképp, közvetlenebbül szól a BrandTrend a hazai szakemberekhez. Nemcsak médiafelületként, hanem a vállalatokat értékes tudáshoz segítve márkatanácsadó ügynökségként is.

Mi így járulunk hozzá a hazai marketingszakma fenntartható fejlődéséhez.

A branding legyen mindenkié!

Ehhez köszönjük a MAKSZ és minden partnerünk támogatását is.

BrandTrend Márkatanácsadás

A BrandTrend márkatanácsadó tevékenysége a tulajdonos ügyvezetők különböző fókuszban lévő területeken és vezető pozícióban szerzett márkakommunikációs tapasztalatára épül.

A gazdasági stagnálás, a csökkenő vállalati ráfordítások és a gyakran  deffenzív, csak rövidtávú értékesítési célokat figyelembe vevő vállalati magatartás jelenségét figyelemmel kisérve a BrandTrend szükségesnek tartotta egy olyan eszközrendszer bevezetését és használatát, mely segítségével a vállalatok márkájuk helyzetét  és a márkakommunikációs tevékenységük helyzetét felmérhetik és  objektív mutatók, ismérvek felhasználásával és összevetésével hosszútávon is a megfelelő irányban tarthatják. A BrandTrend a  DieMarkenWertExperten ausztriai márkatanácsadó cég partnereként a BrandTrendGuide° és az MWE márkatanácsadó eszközrendszerének alkalmazója.