Arany Aposztróf

arany apostrof

Az év márkaaktivitása kapja meg a BrandTrend emblémájának központi elemét, az aposztróf jelet megtestesítő  Arany Aposztróf díjat.

A díj kritériumrendszere nem a kommunikációs aktivitás hatékonyságára vagy a kivitelezés minőségére koncentrál. Ehelyett elsősorban arra, hogy a márka mennyire involválja a célcsoportját, mennyire van összhangban, mennyire mutatnak egy irányba a márka és az általa közvetített kommunikációs üzenetek. Ha ez a viszonyulás stimmel, csak akkor lehet hosszútávon sikeres márkaépítésről beszélni.

Az Arany Aposztróf díj odaítélésének szempontrendszere:

Az Arany Aposztróf díj a BrandTrend médiaplatform és márkatanácsadó cég marketingkommunikációs piaci rálátását és értékítéletét tükrözi.

Ehhez  az objektív szempontrendszert a  BrandTrendGuide® – 360° márkamenedzsment rendszer és az ahhoz kapcsolódó márkatanácsadó modulrendszerű eszköztár adja.

A BrandtrendGuide® a BrandTrend márkatanácsadó partnercége, a DieMarkenWertExperten által kidolgozott és a BrandTrend által a magyar piaci adottságokhoz igazított online márkamenedzsment tool-rendszer.

Aranya Aposztróf díj nyertesei 2013-ban

Österreich Werbung

Coca Cola

Provident